tisdag 23 oktober 2012

Smygtitt på vårt sovrum

HALLÅ!

Tidigare ikväll var jag en sväng inom färgbutiken för att kolla efter en fin färg till sovrummet, hittade massor av fina tapeter och fick även en färgkarta med mig hem.. har redan fastnat för färgen "Frost" :) Just nu sitter jag framför datorn och surfar lite sovrumsinspiration... men har fastnat totalt för Jannice och hennes mans sovrum som jag skrev om imorse.. så himla fint! 

Färgkarta och sovrumsinspo!

Tänkte även bjuda på lite bilder från hur vårt sovrum ser ut just nu...


Påslakan från Hemtex, sängkappa från H&M Home och ballonglampa från Åhlens


Buddha-figur från Skåneplantor, lykta från Plantagen och liten tassel från Panduro hobby 

Nu är det snart dags för lite soffmys framför Äntligen hemma här hemma ... 

så nu önskar jag er en trevlig kväll!
Hanna





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar