onsdag 31 oktober 2012

Fönstret på vid gavel

HALLÅ SOLIGA ONSDAG!

Just nu står fönstret i sovrummet på vid gavel. Solens strålar och den kalla luften utifrån fyller hela lägenheten och jag myser runt i tossor på fötterna och mjukiskläder på kroppen... härligt! Det enda negativa är den här förbaskade huvudvärken som inte vill släppa! Blir tokigt snart! Men nu har jag i alla fall bokat en tid på vårdcentralen så det känns skönt. 




Idag måste jag ta tag i lite saker som jag länge skjutit upp... jag måste bland annat gå till optikerna och klaga på mina nya glasögon. Har haft dem i en månad nu och ser fortfarande inte helt bra i dem, kan knappt använda dem.. inte bra! Sen måste jag mejla lite angående min kommande praktik och så vidare... mest tråkiga saker som jag gärna undviker. Det blir nog också ett litet besök hos mormor på sjukhuset senare idag.. verkar som att hon blivit lite bättre och det känns skönt! 

Ha nu en härlig onsdag alla!
Hanna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar