måndag 15 oktober 2012

En längtan efter...

...jul. 

GOD KVÄLL I STUGORNA!

Jodå.. ni läste rätt! Jag längtar efter julen och jag längtar efter allt vad julen innebär. Umgänge med nära och kära, snö som sakta dalar ner utanför fönstren (hrrm..om man har tur), efter julbak och julklappsfix! Varje år vid den här tiden får jag samma längtan efter julen och den där mysiga känslan som infinner sig i kroppen, en känsla av lugn och förväntan. Framför allt ser jag fram emot att julpynta och pyssla här hemma och jag skulle inte tack nej till lite fint pynt från Walther & Co.. så mycket fint!

Fin fint julpynt från Walther & Co!
Bilder från MyTivoli.se
Kollage: Hanna

Nu ikväll fortsätter det att vara lugna gatan här hos oss. Massor av ljus är tända (typ det bästa jag vet) och hela vår lilla family myser i soffan framför tv:n...härlig måndagskväll med andra ord! Annars ikväll har det hunnits med en härlig promenad och lite egentid med hårinpackning och grejer, det var verkligen välbehövligt! Man ska aldrig underskatta lite tid för sig själv :)

Morris <3

Önskar alla en härlig måndagskväll!
Hanna







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar