måndag 15 oktober 2012

En kristallkrona på plats

HEJ!

För ett tag sen fick jag en helt underbar kristallkrona i "grattis till körkortet" present av min farmor och farfar... och jag säger bara gaah så snygg den är! Helt i min stil... tack än en gång bästaste farmor och farfar! Tyvärr fick den ligga i en Ica-kasse i klädkammaren ett tag, men i helgen kom den äääntligen på plats i taket och ger nu hela rummet en härlig och lyxig känsla... lovely! 

Kristallkrona på plats

I övrigt har denna dagen främst bestått av plugg på biblioteket, mycket som ska fixas med examensarbetet och sådär just nu. Idag kändes det dock som att skrivarlusten var låångt borta! Fattar inte vad det är frågan om, känner mig bara så sjukt omotiverad inför att skriva just nu. Jag väljer att skylla på vädret och längtan efter sol. Jaja...förhoppningsvis så dyker motivationen upp imorgon.. kanske ;) 

Nä... nu får det bli lite soft soffhäng här hemma innan det är dags att ta tag i lite saker som måste fixas! 


Nystädat vardagsrum... ser inte riktigt ut så just nu kan jag säga ;)

Ha det så bra!
Hanna





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar