måndag 22 oktober 2012

Måndag och pannkakslunch

HALLÅ!


Måndag idag och det känns faktiskt helt okej! Har varit riktigt duktig idag dessutom, om jag får säga det själv ;) Började dagen med att dammsuga, tvätta en maskin tvätt, vika ett berg av Simons nytvättade t-shirts, diska ett mindre berg med disk och lite annat småfix här hemma... puuh! När allt hemmafix va klart kom Emelie (som jag skriver mitt examensarbete med) hit och idag blev vi så gott som färdiga! Underbart! Nu ska vi bara läsa igenom det en gång och finjustera lite.. sen är det dags för inlämning :)

För att fira att arbetet är så gott som klart gjorde jag pannkakor till lunch och mums vad gott det var!




Porslin Swedish Grace från Rörstrand

Nu börjar en tryckande huvudvärk smyga sig på, så det får nog bli en promenad och lite frisk luft nu tror jag.

Vi hörs!
Hanna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar