onsdag 24 oktober 2012

Flyttsugen...

 GOD MORGON!

Åhh .. idag är jag alldeles sprängfylld med idéer! Igår kände jag bara för att måla om sovrummet... men under natten började en liten idé gro i mitt huvud ;) Jag vill flytta till något större! Det finns en lägenhet ledig här i huset så jag tror minsann att jag ska ringa och anmäla vårt intresse för den idag. Har en känsla av att den redan är uthyrd, men man kan ju alltid fråga :) Vet precis hur jag skulle inreda den och jag skulle gärna satt igång med det på stört! 

Hittade en fin inspirationsbild till sovrummet på Sköna hems hemsida...

Bild: Sköna hem

Nu är det dags att göra sig i ordning och fånga denna dagen... tänkte pyssla lite och kanske sy lite kuddfodral, härligt att vara student med andra ord!

Ha det bra!
Hanna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar