måndag 29 oktober 2012

En något blåsig måndag..

.. men först en liten bild från gårdagens söndagsmys!

Ostar, choklad och nötter... härligt med lite gottis-rester från helgen som gått!

HEJ!

Oj, oj... som det blåser idag! Jag som hade hoppats på fint väder idag igen. Jaja.. finns inte mycket man kan göra åt det. 

Idag händer det inte jättemycket för min del, har lite höstlov nu denna vecka i och med att vårt examensarbete nästan är klart. Bara lite småfix kvar som ska fixas under morgondagen sen så kan vi lämna in till examinatorn... tjohoo! Så denna vecka blir det lite fix inför min födelsedag som är på lördag och så blir det nog lite umgänge med nära och kära. Eftersom min mamma jobbar som lärare så har hon också höstlov och då får man ju passa på att träffas.. idag ska vi nog åka och hälsa på min mormor som ligger på sjukhus. 

Tänkte visa min nya jacka också. Inte jättebra bild kanske.. får ta en bättre senare idag när jag ska gå ut eller nått ;) Den ser i alla fall ut såhär... roströd med svart foder och svart päls :)


Jacka från BikBok

Dags att fånga denna dagen!
Ha de gott!
Hanna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar