torsdag 25 oktober 2012

Förälskad i te

HALLÅ!

Nu under våra mörka årstider så blir jag helt automatiskt en te-oholic! Älskar att sitta i mitt hörn av soffan med fötterna på fotpallen med en stor kopp te i handen! Idag när vi var och storhandlade så passade jag på att fylla upp förrådet rejält med te av olika slag och smak. Det blev bland annat blåbärste som är en stor favorit här hemma och så även lite forest fruit och två sorters earl grey... så nu är jag redo för en riktig te-drickar-vinter! Men jag måste ändå säga att mitt absoluta favorit är te huset javas (som ligger här i Lund) Rabarber-grädd te.. med en stor skvätt mjölk i så blir det himmelskt! 

Häromkvällen unnade jag mig ett litet daim till mitt kvällste.. vardagslyx!

Mugg från Iittala 

Nu ska jag springa en snabbis in i duschen innan det är dags för veckans bästa tv-kväll.. ikväll visas det ju både New girl och Två panka tjejer på 4:an... härligt!

Ha en härlig torsdagskväll!
Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar