tisdag 30 oktober 2012

Mitt lilla bord

HEJ!

Idag har vi fixat det sista på vårt examensarbete och det känns så skönt att ha det gjort! Nu blir det höstlov för hela slanten resten av veckan ;) Just nu har jag dock tryckande huvudvärk.. vilket jag i och för sig har haft i princip varje dag nu i två månader... riktigt jobbigt! Kanske borde gå till en läkare, men jag är inte så förtjust i det.. Jaja.. nog om diverse krämpor.. Idag tänkte jag visa ert mitt lilla bord som vi har i vardagsrummet, perfekt att ställa saker som man gillar på :)

I somras såg det ut såhär..



Perfekt att ändra efter säsong och med vad man gillar för tillfället! Just nu ser det ut såhär...




De söta små rådjuren har jag fått av farmor och jag gillar dem supermycket...kommer ihåg att jag brukar titta på dem hemma hos henne när jag var mindre så därför känns det extra kul att jag fick dem av henne :) Den silvriga skålen hittade jag för en tjuga på Erikshjälpen och det var ett riktigt fynd tycker jag.. väldigt söt tycker jag. Doftljus är något som jag älskar och just nu står det ett ljus från Klinta med blåbärsdoft på bordet... doftar nybakad blåbärpaj... mumsigt! Brickbordet fyndade jag på rea hos Hemtex i somras för 149 kronor... bra pris! ;)

Ikväll blir det grönsakssoppa till middag här hemma så det är väl snart dags att sätta igång med den.. tar ju sin lilla tid att laga. 

Ha en härlig tisdag!
Hanna

P.s Jag måste hitta en ny ägare till min mormors söta lilla katt Tiffany.. så vet ni någon som kan och vill ge en liten kise ett varmt och kärleksfullt hem så får ni gärna hojta! Jag ska fota henne nu i veckan och lägga ut en annons på blocket, jag lägger även ut bilder här! Håller tummar och tår att någon vill ta hand om henne nu när mormor inte kan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar