torsdag 8 november 2012

Trött & seeeg

HALLOJ!

Hoppas att ni alla mår fint! Själv känner jag mig riktigt seg och trött idag. Gick upp tidigt imorse för att åka till Malmö för en träff med min mentorsgrupp och såklart fick vi en massa uppgifter med oss därifrån att fixa under den kommande praktiken. Orkar snart inte mer... det enda jag känner för just nu är att strunta i alla måsten och bara göra något som jag vill... åka på semester till exempel ;) Dessutom har jag en massa andra saker som jag också måste fixa... i helt olika delar av stan.. orkar bara inte gå Lund-runt just nu! Istället har jag städat och gjort fint inför helgen här hemma. Så nu är det rent och fräscht här igen.. härligt! 


Renbäddad säng med vita lakan från Åhlens. Ljusslingan kommer också därifrån.

Nu måste jag plugga lite inför opponeringen som vi ska ha imorgon.. kan bli lite svårt att koncentrera sig då vår hyresvärd bestämt sig för att genomföra en total-renovering av lägenheten under just idag. Låter som att någon är inne hos oss och bankar ner kakel eller nått... ganska jobbigt om vi säger så!

Ha en fin torsdag kära ni!
Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar