tisdag 13 november 2012

Brist på motivation

God kväll!

Hoppas att ni alla mår bra! Själv mår jag fint, men har tappat lite av min motivation och inspiration just nu känner jag. Känner varken för att pyssla och fixa hemma eller för att blogga.. konstigt det där asså.. att all motivation bara kan försvinna, jag som annars brukar ha en massa idéer som jag vill sätta igång med ;) Jaja man kan väl inte alltid vara på topp.. eller? 

Idag ha jag bara varit hemma.. skulle egentligen haft tre föreläsningar idag, men imorse kände jag mig superstressad över allt som jag var tvungen att fixa med examensarbetet. Fick lite kompletteringar som skulle göras innan fredag och det kändes som att det var ont om tid.. valde därför att skippa första föresläsningen imorse och få gjort en del av det som jag var tvungen att fixa. Tänkte att jag skulle gå på de två sista föreläsningarna men när jag väl kom fram till tågstationen (tar typ 20 minuter att gå) så visade det sig att alla tåg mellan Lund och Malmö var inställda.. kändes riktigt surt! Kunde tagit en buss men då skulle jag ha kommit försent och det känns ju inte så käckt att vandra in i en föreläsningssal med cirka 200 personer 20 minuter försent ;) Så det var bara till att traska hem igen..

Hittade ett fint citat i alla fall..


Nu blir det en stor kopp te och en god liten kaka (vaniljdrömmar.. bara såå gott!) och sen blir det tidigt i säng.

Ha de gott!
Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar