måndag 12 november 2012

Sista kursen på Malmö högskola

HEJ HEJ!

Idag är det en utmattad Hanna som kikar in här för att säga hej. Har haft en lång dag idag med mycket ny information och nya intryck. Min sista kurs på lärarutbildningen satte igång idag och det innebar en massa grejer att sätta sig in i, ny kursguide, arbeten som ska göras, ny grupp att jobba tillsammans med och så vidare. Dessutom var det en tre timmar lång håltimme mellan första och andra föreläsningen, vilket kändes väldigt segt... tur att jag har fina vänner som jag kunde spendera tiden med :) Sen jag kom hem har jag inte orkat göra något annat än att sitta i soffan... försöker reda ut all ny information som trängs i mitt huvud just nu, måste strukturera upp allt i små högar och i att-göra-listor så att allt blir gjort och i rätt ordning. Skulle verkligen uppskattat lite ledigt nu efter examensarbetet.. men icke.. det är bara till att köra igång igen.. puuh! 

Skulle inte tacka nej till det här just nu!

Alcudia 2010

Alcudia 2010

Nää.. nu får det nog räcka med soffsittande för stunden ;)

Ha en härlig måndagskväll kära ni!
Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar