söndag 11 november 2012

Busy söndag

HALLÅ SÖNDAG!

Då var det söndag igen och för min del kommer det att bli en ganska så busy sådan. Just nu är det lugn och ro som gäller här hemma.. pysslar lite med smågrejer här hemma, så som att hänga upp nya gardiner i sovrummet. Men strax är det dags att sätta fart med allt som jag vill och ska hinna med idag! Bland annat ska rätta lite fel i vårt examensarbete, städa, diska ett mindre berg av disk och lite annat nödvändigt hemmafix. När alla måsten är fixade tänkte jag försöka hinna med lite egentid med skumbad och ansiktsmask innan det är dags för farsdagsmiddag hemma hos Simon föräldrar. 

Annars i helgen har det inte hänt så mycket. Gårdagen spenderade jag och Simon på stan med ett litet uppdrag.. som inte var det lättaste, men snart är det nog fixat! Får berätta mer om det en annan gång ;)

Dagen började tidigt då Morris tvunget ville ut, trots dimma och regn, men istället för att somna om passade jag på att ligga kvar i sängen och läsa lite.. inte ofta man gör det på morgnarna :)

Morgonen spenderades här med Marian Keyes bok en En oväntad semester... söndagslyx!

Dags att sätta fart här nu! 

Hoppas att alla får en fin söndag!
Hanna





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar