onsdag 7 november 2012

Hungrig som en varg

HALLÅ!

Usch vilken lång dag detta har varit.. men den har ändå gått relativt snabbt. Har spenderat dagen på bibblan med Emelie och arbetet som vi ska opponera på på fredag.. jisses vad svårt det är att opponera! Nu är jag i alla fall hemkommen igen och det känns riktigt skönt! Dock är jag hungrig som en varg! Simon står för middagen ikväll och medan han fixar hets-äter jag ostbågar... dumt, jag vet.. men är man hungrig så tar man första bästa ätbara man hittar ;)

Ikväll blir det soffan framför Bonde söker fru och sen tidigt i säng, för imorgon är det 8.15 i Malmö som gäller.. puuh! 

Mina födelsedagsblommor står fortfarande fint på bordet
Nää nu vankas det lax och hollandaiesås här hemma... så nu blir "vargen" glad! ;)

Ha en trevlig kväll alla!
Hanna

1 kommentar:

  1. Galet svårt är det, speciellt när man ska balansera på kanten mellan att såga och vara kritisk =(

    SvaraRadera