söndag 4 november 2012

Dagen efter

Så där ja... lika fort som den dök upp var den borta igen... min 24:e födelsedag.

HALLÅ SOLIGA SÖNDAG!

Födelsedagen är nu över för detta året, men jag måste säga att känslan av den kommer att sitta kvar länge! På eftermiddagen var familjen här på lite kalas med tårta, kakor och kaffe och på kvällen blev det enligt tradition middag med våra fina vänner ute på restaurang. Det blev verkligen en supermysig födelsedag med dem bästa... och såklart fick jag en massa fina paket också! :) Idag kändes det dock lite trist och ensamt att vakna upp själv (Simon jobbar alltid på söndagar) här hemma efter att ha varit omgiven av nära och kära hela dagen igår...

Just nu sitter jag i soffan och bara tar det lugnt. Äter en bit av gårdagens prinsesstårta och dricker en stor kopp av mitt favorit te, rabarber-grädd, som jag igår fick massor av (250 gram!) av bästa Annika... tack för det! ;) 

Här kommer lite bilder från gårdagen..

Snart kommer gästerna.. bäst att fixa strumpbyxorna ;)

Färdig-kalasat

Mina fina rosor blev extra pyntade av gästerna ;)

Fina paket fick jag också.. bland annat fick jag två nya inredningsböcker, nya tallrikar ur servisen som jag samlar på (Rörstrands Swedish Grace), presentkort, en klänning och en massa härliga tidningar! Tack alla! 

Vackra blå tallrikar från Rörstrand och nya inredningsböcker

Fick en jättefin blå klänning från Topshop av Simon

Blommor fick jag också...

Härliga tulpaner fick jag av min storasyster Julia..

... och fina rosor av Simon

Det var gårdagen det! Just nu är detta min utsikt här hemma...

Gårdagens tårta var smarrig även idag!

Tack för en härlig födelsedag... ser redan fram emot nästa! ;)

Hoppas att ni därute också hade en härlig lördag och att ni tar vara på denna sköna söndag!
Hanna






2 kommentarer: