måndag 5 november 2012

Rosa & Grått

HEJ!

Vilken grå och trist dag det har varit här i Lund idag. Regnet har i princip smattrat mot rutan sen jag vaknade imorse. Har därför knappt varit utanför dörren idag utan har mest bara suttit inne och myst med tända ljus. Ganska mysigt i och för sig, men idag har jag känt mig aningen rastlös... 

Igår tog jag lite bilder här hemma och det har ungefär sett likadant ut idag som igår ;) Just nu här hemma har vi lite rosa och grått som accentfärger och jag tycker att dessa färger ger en ombonad och varm känsla... härligt!

Ljuslyktor från Indiska

Rosa pläd från IKEA och brickbord från Rusta

Gråa kuddar med vita prickar från Hemtex och nya numret av tidningen Isabellas som är fullt av härligt julpyssel!

Nu måste jag bege mig ner i tvättstugan (som ligger i källaren) och fixa med lite tvätt!

Vi hörs, tjing tjing så länge!
Hanna 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar