söndag 18 november 2012

Long time no see

HEJ SÖNDAG!

Oj vad jag har varit dålig på att uppdatera den senaste tiden! Har haft fullt upp och brist på motivation i några dagar nu.. men äntligen är det söndag och man kan ta dagen som den kommer. De senaste dagarna har mest bestått av plugg och umgänge med nära och kära... det sistnämnda var verkligen välbehövligt!

I torsdagskväll var jag hos en fin vän på tjejmiddag och det var lika trevligt som vanligt.. mycket skratt och god mat. Alla tog med sig något till middagsbordet, som ett litet knytkalas. På bordet fanns bland annat oliver, olika sorters skinka, fetaost & tomatsallad, pizza, bröd och tapenade... mums säger jag bara! Allt var så gott och vi satt länge och plockade i skålarna och åt med händerna. Kvällen avslutades med en riktigt god och kladdig lakrits & choklad-kladdkaka och en omgång Med andra ord. En torsdagskväll spenderad på bästa sätt helt enkelt! ;) 

Fredagsförmiddagen spenderades i skolan och på eftermiddagen var det dags för min första arbetsintervju. Guuud så pirrigt det var... minns knappt vad som hände och efteråt kändes det som att jag gjort bort mig totalt, men jag hoppas inte att jag gjorde det.. haha ;) Vi får väl se om de hör av sig igen eller inte. Kvällen spenderades hemma med soffmys och brieost... härligt!

Lördagen lunkade på i lugn takt, fixade med lite tvätt, åt årets första lussekatt och mös hemma med tända ljus och raggsockar.

Morris spenderade största delen av lördagen här ;)


Idag tar jag dagen som den kommer och förbereder mig lite inför min sista praktik som börjar imorgon.. spännande!

Lite bilder från helgens hem...





Kanske dags att ta tag i denna söndag nu..

Ha en härlig söndag ensam eller tillsammans med nära och kära!
Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar