söndag 30 december 2012

Vår, ja tack!


Nu är julen över för denna gången och jag hoppas att alla har haft en mysig och fridfull jul med nära och kära! Här hemma hade vi det  supermysigt med dvd-brasa, god mat och julklappsspel!

Börjar med att visa en något suddig bild på den i familjen som var ivrigast att få öppna klapparna.. eller snarare att få leka med inslagspapper och presentsnöre ;)



HEJ DENNA NÅGOT GRÅA SÖNDAG!

Som rubriken lyder är denna söndag aningen grå och trist och utanför fönstret ser man knappt några andra färger (om man bortser från grannens rosa hus) än grått, brunt och mossigt grönt. Inte så roligt med andra ord! Just nu längtar jag väldigt mycket efter våren och alla vackra färger den för med sig. Jaja.. det finns inte så mycket att göra åt vädret, får se till att ha det mysigt och färgglatt inne istället ;)

Igår åkte i stort sett allt juligt, förutom gran och ljusstakar, ut och in kom varma färger i rosa och lila istället... nu vill jag ha vår och ljust och fräscht! ;) Här kommer lite bilder från denna söndagens hem..

Nya ljusstakar från Tine K som jag fick i julklapp...fina som bara den! :)



För en del av julklappspengarna köpte jag denna snygga marockanska vas som jag spanat
 in länge på Udda Tina, nu dessutom till halva priset! Löp och köp vet ja! ;)


Rund kudde i sammet från H&M Home



Fin liten julgrupp av julstjärnor och mossa som farmor och farfar hade med sig på julafton!

Nu tänkte jag kolla lite resor.. ska försöka hitta en billig sista minuten innan det är dags att börja jobba heltid på mitt nya jobb! Lite nervöst känns det allt och därför skulle det sitta fint med lite värme och avkoppling innan allt det nya sätter igång.

Ha en härlig söndag och ett gott nytt år önskar jag er alla!
Hanna

1 kommentar:

  1. Lycka till med nya jobbet!
    Önskar ett Gott Nytt År!

    SvaraRadera