måndag 10 december 2012

Redan måndag igen...

... och snart är den över dessutom!

HALLOJ!

Jisses! Var tar tiden och dagarna vägen!? Känns som att dagarna bara susar förbi just nu. Hinner knappt gå upp förrän det är dags att gå och lägga sig igen. Kanske ett tecken på att man har mycket att göra? På dagarna är det praktik som gäller och på eftermiddagarna och kvällarna är det "hemmasysslor", plugg och umgänge med vänner som gäller.. så fullt upp med andra ord! Just nu har jag sju små arbeten/papers som ska skrivas och tyvärr känner jag inte riktigt att jag har någon koll på vad som ska göras.. gaaah! Jaja.. jag intalar mig själv att slappna av och andas djupt och att allt ska fixa sig (för det brukar det göra). Ska bara vänta på att rätt skrivar-känsla ska infinna sig ;) 

Morris myser i min tröja

Just nu ligger Morris på sängen och sussar i min nya varma polotröja.. tydligen inte bara jag som gillade den ;) Nu ska jag kolla tv och planera lite inför morgondagen. 

Ha en härlig start på veckan alla!
Hanna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar